۱۳۸۷ مهر ۴, پنجشنبه

ئا آشتي

دي‌شب يكي از دوستان كه اتفاقا آشنايي از قبل با خانواده‌ي بنده داشت اما خودم را نمي‌شناخت و به خاطر مطالعه ي روزنامه‌ي آشتي با نام من و بعدها با خودم هم آشنا شده بود. با بنده تماس گرفت و با شور وشوق تمام گفت:
_سلام كاك شهاب‌ تبريك مي‌گم بالاخره روزنامه‌ي آشتي را بعد توقيف منتشر كرديد
_ ا ا ا مگه منتشر شده؟
_واا مگر شما خبر نداريد؟مگه ممكنه؟
_خوب چرا نباشه شده ديگه
_ عجبا گفتم نه اسمي نه مطلبي از شما نبود ها يعني حتا در حد مشورت و ..
_بي‌خيال حالا بگو كيفيتش چطوره؟شكل و شمايل‌اش هم‌چنان شكيل هست؟ عكس‌هاي با كيفيتي كار كردند؟مطالبش جطوره
_ بد نيست تقريبا مثل قبله.  لوگوش كه همون لوگوست
_ ااا چه عجب خوبه آخه اون لوگو رو خودم طراحي كردم
راستي...
بگذريم
انتشار دوباره ي روزنامه‌ي آشتي را به جامعه‌ي مطبوعات و روزنامه‌نگاران به ويژه دوستان اهل قلم كرد تبريك مي‌گويم و آرزوي موفقيت دوباره‌ي آن را دارم

 

3 comments:

m.a.t گفت...

کلا یه پیشنهاد براتون دارم که در مورد این تیترهای موضوعات گرفته تا اسم وبلاگتون یه تجدید نظر بکنید اینا دیگه چیه:نه ازجنس خودم نه از جنس شما یا معلمی شغلی مفتضح ومقدس ,فیمینیسم یا ناسیونالیسم

مه هدي گفت...

منيش هه ر كه چاوم به ئاشتي كه وت له به ر خومو وتم ئاشتي به بي شه هاب، ئاشتي نيه. يه كيك له دوستان وتي ... تي بووه. لاپه ره ئه وه له كه ي وينه ي ره هبه ريان داناوه. به لام پيروز بيت. بزانيين چي ده ليت....

shilan گفت...

shoma akharesh nagoftin az kodum jens hastin.man dust daram beduna shoma age ina nistin pas jemsetun chiye??????????????

ارسال یک نظر