۱۳۸۷ مهر ۲۲, دوشنبه

سفر اجباري دوباره به شهرستان و بي خبري وبلاگ من

باز هم این آخر هفته به دلایلی مجبور به سفر به شهرستان شدم و آز آن جا که در خانه ی پدری  به هیچ گونه وسیله ی ارتباطاتی جز موبایل خودم دسترسی ندارم و حوصله ی به کافی نت رفتن و نشستن پشت میزهای آن جا را ندارم بنابر این از مدیرت وبلاگم در اين مدت ناتوان بودم و در این مدت هم خبرها و وقایعی روی داد که قابل تامل بود


خبرهایی چون ................


باز هم این آخر هفته به دلایلی مجبور به سفر به شهرستان شدم و آز آن جا که در خانه ی پدری  به هیچ گونه وسیله ی ارتباطاتی جز موبایل خودم دسترسی ندارم و حوصله ی به کافی نت رفتن و نشستن پشت میزهای آن جا را ندارم بنابر این از مدیرت وبلاگم در اين مدت ناتوان بودم و در این مدت هم خبرها و وقایعی روی داد که قابل تامل بود


خبرهایی چون پایان اعتصاب غذای زندانیان سیاسی کوردُ اعتصاب بازاریانُ خبر  ورود دانشجویانی با رتبه ی بالای ۱۶۰۰۰ به رشته ی مهندسی برق دانشگاه شریف و...


که قطعا بعضی از آن ها دیگر بار خبری ندارند و برخي ديگر هم بايد منتظر  خبرهاي جديدتر درباره‌ي آن‌ها باشيم. اما خبر اعلام پايان اعتصاب غذاي زندانيان سياسي كورد  ونيز نامه‌ي عده‌اي از روشنفكران كورد كه در سايت‌ رنسانس به زبان كوردي منتشر شد و من آن را ترجمه كرده‌ام و تا اكنون در سايت‌هاي خبري فارس زبان كمتر بازتاب داشت مي تواند مثمر ثمر باشد


كه آن‌ها را به خاطر احترام به استقلال‌شان در دو مطلب بعدي منتشر مي‌كنم.

0 comments:

ارسال یک نظر