۱۳۸۷ آبان ۱۵, چهارشنبه

برداشتن شعری که کردان در مجلس خواند از وبلاگم

 
۱-در مطلب قبلی که نوشته ام جایی که در باره ی پاییز و..این ها نوشته بودمُ به شعری از مرحوم قیصر امین پور شاره کرده بودم اما متاسفانه امروز متوجه شدم که جناب آقای کردان همین شعر را در وصف خود خوانده است. از آن جا که تحت هیچ شرایطی نمی خواهم هیچ گونه هم احساسی با آدمی مثل کردان و امثال کردان داشته باشم و  گرچه برای آن شعر همیشه احترام قایلم و شاید بعدها بخوانم آن را در هر جایی و به هر مناسبتی. اما اکنون  آن تکه شعر را به دلیل استفاده ی آقای کردان از آن در مجلس از وبلاگم  حذف می کنم حتا اگر هر خواننده ای بپندارد که این کار یک نوع خود لوس کردن است. ولی اینجا جایی است که من نمی خواهم نه با خودم نه با خواننده هایم دروغ بگویم..دست خودم نیست اکنون نمی توانم این شعر ر از این صفحه بر ندارم...


۲-آقای کردان در مجلس برای دفاع از خودش گفت که من ۵سال سابقه ی قضایی  و حقوقی داشته ام؟؟؟؟؟؟یعنی به قول خودش بسیاری مثل او با همین ۵سال و حتا ۳ سال مسولیت قضایی اکنون در قوه ی قضایه مشغول قضاوت هستند فکرش را بکنید خدای نکرده ایشان بدون مدرک حقوق و با این سابقه در درستکاری!راست گویی!امین بودن و... روزی روزگاری حکم هم صادر می کردند چه می شد؟ فکرش را بکنید اکنون آن همکارانی که آقای کردان می گوید چه گونه بر علیه انسان های این سرزمین حکم صادر می کنند؟

3 comments:

بهروز گفت...

ئافه‌ره‌م په‌ی تۆ که‌ بڕیارت دان دروێ نه‌که‌ری.
شه‌هاب گیان فه‌رامۆش مه‌که‌ره‌ کێ کوردان یانێ شوان و شوانی درۆزنیچ یه‌کێ جه‌ بیره‌وه‌ریه‌کانیسه‌رده‌می زاڕۆڵه‌ییمانه‌.

فرزین گفت...

سلام شه هاب گیان
راستی پیم خوشه ئه گه ر زه حمه ت نیه لینک بده به م ویبه ی من. قوربانت

ش گفت...

مزخرف روزگاریست که میگذرد...

ارسال یک نظر