۱۳۸۸ خرداد ۲۱, پنجشنبه

گزارش تصویری تظاهرات بی سابقه ی و چندین هزارنفری طرفداران کروبی در تهران(1)

photo:shahabaddin 


 


 


 


 


 


بقیه عکس ها رو در ادامه ی مطلب ببینید




 



photo:shahabaddin sheikhi


 

2 comments:

محسن گفت...

سلام وبلاگ خوبی داری...به فروشگاه من سری بزن و با تخفیف 30٪ خرید کن.سی دی اموزشی -- فیلم جدید--اموزش روابط زناشویی -- موسیقی درمانی و...
اگه خرید نکردی می تونی روی یکی از تبلیغات وبلاگم کلیک کنی پس از این که باز شدکامل
روی نظر سنجی کلیک کن . اگه شانس داشته باشی برنده ای... جایزه تو خودت از فروشگاه انتخاب کن.
کلیک روی تبلیغات===جایزه پس عزیزم کلیک یادت نره. یه بار امتحان ضرری نداره
تشکر می کنم از شما....... اومدی نظر بده تا مشتری همیشگی وبلاگت بشوم.

هاوار گفت...

کاک شهاب سلاو
مطلبتان را خواندم و لذت بردم
جریان موج سبز جریان پوپولیسم خرده بورژوازی بود! طبقه ای که آرمانهای خود را تحت تاثیر خفقان احمدی نژادی و به خاطر هراس از گشت ارشاد و ... به ساده ترین شکل ممکن از طریق نمایش سکس و مذهب تقلیل داد ! مانتوهای رنگارنگ، بدن های نیمه لخت ، هورا کشیدن ، تخلیه ی هیجانی و بشتن شال سبز همه ی آن چیزیست که طبقه ی متوسط در میر حسین موسوی جستجو میکند !! طبقه ای که با جنبشهای سیاسی ایران بیگانه گشته و تنها بدنبال یک پناهگاه اقتصادی و اجتماعی است تا هوسهای منفعت طلبانه ی خود را در آن ارضا کند ! طبقه ای که شعورسیاسیش به حدی تقلیل یافته که از جنبش زنان تنها مانتوهای رنگارنگ و مدهای عجیب و غریب را میفهمد ، از جنبش دانشجویی و از جنبش کارگری هیچی نمیفهمد ، از جنبش قومیتها واهمه دارد و...!! حمایت قاطع اساتید دانشگاه ، همان اساتیدی که در طول چهار سال خفقان صدها دانشجوی خود را درزندان دیدند ولی یک کلمه لب به اعتراض نگشودند و امروزه با همین حمایت خود توجیه حمایت بدون دلیل از موسوی را برای طبقه ی متوسط فراهم کرده اند !!
حمایتی که با بستن شال سبز گویا پوزهای روشنفکری طبقه متوسط را به نمایش میگذاشت در صورتیکه چیزی نبود جز موج پوپولیسم که امثال حجاریان و تاج زاده و جلایی پور و خاتمی و موسوی و هاشمی و ... بر آن سوار شدند !!
این انتخابات زنگ تفریح خرده بوژوازی بود !! باید دید تئوریسین های جامعه مدنی درایران چه درسی را سر کلاس خود برای این مریدان سبزپوش تدارک میبینند !!
،

ارسال یک نظر