۱۳۸۸ خرداد ۱۶, شنبه

تشکر و عذرخواهی

صمیمانه و خالصانه از این که در این مدت از سوی شما دوستان مورد لطف قرار گرفته ام، سپاسگزارم.این حادثه ی ناگهانی و اندوه بار برای من با لطف و صممیت شما آرام تر بر من می گذرد.از همه ی دوستانی که در این مدت با تلفن، اس.ام.اس، ای میل و یا با کامنت هایی که در وبلاگ یا صفحه ی فیس بوک برای من گذاشتند، با من و اندوهم همراهی کردند، صممیانه تشکر می کنم.

از سوی دیگر ظاهرا چون من خبر را در آخرین ساعات شب دریافت کرده بودم و مجبور شدم 6 صبح به سمت شهرستان حرکت و کنم و از آن جا که مراسم خاکسپاری و ختم در روستا برگزار شد من مستقیم به روستا رفتم. همین امر باعث شده بود که امکان های ارتباطی من از جمله انترنت و موبایل قطع شده بود، و این قطع ناگهانی ارتباط های من، برای برخی دوستان نگرانی هایی در مورد سلامتی و یا برخی مسایل دیگر پیش آورده بود، عذر خواهی می کنم و امیدوارم که وضع این مملکت این قدر نگران کننده نباشد، که اگر کسی چند روز نبود فورا دلمان هزار راه نا راه و ناجور برود.

شما دوستان من شاد و سلامت و سربلند باشید و غم نبینید

1 comments:

سمیه گفت...

سلام
تسلیت میگم
با یه بیانیه به روزم...

ارسال یک نظر