۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

صانع ژاله، شهید اعتراضات روز ۲۵ بهمن ماه ۱۳۸۹

مرد جوانی که  در راه‌پیمایی اعتراضی مردم در شهر تهران توسط نیروهای لباس شخصی به قتل رسیده بود، مشخص شد.
بنابه اخباری که رسانه‌های حکومتی خودشان منتشر کرده‌اند این فرد، « صانع ژاله» نام داشته و دانشجوی دانشگاه هنر تهران بوده است.
به گزارش سایت خبری« خبر آنلاین» این اتفاق به احتمال زیاد در حوالی تقاطع جمال‌‌زاده و خیابان انقلاب رخ داده است، که با شلیک گلوله مستقیم به سر موجب مجروح شدن وی شده و به بیمارستان منتقل شده است اما متاسفانه در بیمارستان جان باخته است.به گزارش خبرگزاری مهر این دانشجوی کورد سُنی، اهل شهرستان پاوه بوده است که برای تحصیل در دانشگاه هنر تهران مقیم این شهر بوده است .
لازم به ذکر است که خبرگزاری‌های حکومتی ابتدا فرد کشته شده را شهید شده به دست  « جریان فتنه» معرفی کردند و اکنون با احراز هویت وی دیگر از لفط شهید استفاده نمی‌شود و وی را کشته شده به دست منافقین می‌دانند. رسانه‌های حکومتی پیشتر نیز در جریان قتل« ندا آقا سلطان» در حوادث سال کذشته در رو ز سی خرداد، تلاش و افری کرده‌اند که قتل وی را  به عوامل بیگانه نسبت بدهند.
در حال حاضر هیچ مشخصات دیگری و از جمله عکسی از وی در دسترس نیست . تنها مشخصه‌ای که از وی به دست آمده است یک صفحه‌ی فیس‌بوک است که آن هم عکسی از وی در آن موجود نیست.
رسانه‌های حکومتی تا کنون به زخمی شدن بیش از ده نفر  خبر داده‌اند که بنا به گزارش خبرگزاری مهر حال دو نفر از آنان وخیم است.

پی نوشت:
 ار همه‌ی دوستان  به ویژه هم وطنان کوردم می‌خواهم اگر هرگونه اطلاعات  بیشتری در باره‌ی « مرحوم صانع ژاله» دارند  به ویژه عکس ایشان به ایمیل شخصی من و یا به فیس بوکم بفرستند.
 پی نوشت دوم: عکس به دستم رسید مطلبم را برای اثبات دروغ‌های فارس نیوز در لینک زیر بخوانید
شهید صانع ژاله بسیجی نبود اما به فرض که بود، چرا در بازی حکومت شرکت کنیم؟

2 comments:

نیما گفت...

با عرض سلام و تشکر از بابت اطلاع رسانی ارزشمندتون

پیشنهادی دارم که شاید خودتون هم قبلا بهش فکر کرده باشید اما گفتم بار دیگه مطرح کنم شاید کمکی بکنه! من می خواستم بدونم که آیا شما از طریق دوستان فیسبوکیه این شهید جنبش سبز سعی کردید عکس و اطلاعاتی ازشون پیدا کنید؟! راستش فالس نیوز عکسی به اسم این هموطن توی سایت کثیفش منتشر کرده و قصد داره این شهید رو بسیجی جلوه بده و به نفع خودش مصادره کنه. خیلی خوب می شه اگه بتونیم اطلاعاتی راجع به شهید صانع پیدا کنیم و مانع از پایمال شدن خونش به دست این وقیح ترین ها بشیم

شهاب‌الدین گفت...

بله دوست عزیز دقیقا همان‌طور که گفتید من نیز به این مسئله فکر کرده‌ام و با چندین نفر از دوستان فیس بوکی‌اش تماس گرفته‌ام اما تای این لحظه جوابی نگرفته‌ام.
هم‌چنین من‌هم عکس فارس را دیدم. هرچند ظاهر ملاک هیچ قضاوتی نیست و خود من هم عکس با ریش و موی کوتاه دارم. اما به گفته‌ی شما فارس و رسانه‌های حکومتی سعی در مصادره‌ی این جان باخته‌ی عزیز رو به نام خودشون دارند که مردم حق خون‌خواهی رو نداشته باشند و ایند بار اون‌ها دست پیش گرفته اند روش دیرینه شونه.. اما روشی بازنده است براشون در مقابل مردم

ارسال یک نظر