۱۳۹۱ شهریور ۶, دوشنبه

سوزاندن فرصت اعتراض‌های مردمی با برنامه‌های منفعل وتکراری


باز هم برای برنامه‌ی اعتراضی مردم در زمان حضور سران جنبش عدم تعهد در ایران برنامه‌ی تکراری و بیهوده و فرسوده‌ی« شعار الله و اکبر بر پشت بام‌ها» پیشنهاد شده است.
 
خوب مثلا كه چه اگر فريادبزنيم الله و اكبر؟؟؟
اگر هدف استفاده ازفرصت حضور سران عدم تعهد در ايران است و رساندن خداقل صداي اعتراضي به گوش آنها، واقعا فكر مرده ايم كه سران عدم تعهد هم نوستالوژى جنبش سبز دارند از نواي الله و اكبر و اگر الله و اكبر بشنوند، فوري پيش خودشان فكر مى كنند آها اينها بو و بچ جنبش سبزند و به اعتراضبه وضع موجود و نيز براى آزادى ميرحسين و كروبى و رهنةرد و ديگر زندانيان سياسي دارند شعار مى دهند؟؟؟ نه واقعا دوست دارم بدونم اونايي كه همچين چيزي به ذهنشون رسيده اساسا چي فكر كرده اند؟؟ در صورت سر دادن شعار الله و اكبر و به فرض فراگير بودن و رسا و بلند بودن چنين فريادي براي سران عدم تعهد فقط يك معني خواهد داشت و آن اينكه بله واقعا ايران مردمي مسلمان و ديندار و خداجو دارد و حكومت هم راست مى گويد اين همه از كشور اسلاميش حرف مى زند. به جاي الله و اكبر خيلي ساده مي توان اسم خود مير حسين و كروبي را شعار زد و يا يكي دو شعار ساده ى انگليسي با مفاهيم آزادى زنداني سياسي.. نه آخه داد بزنيم الله و اكبر كه چه شود واسه خودمون خاطره ببافيم يا واسه حاكميت؟
حقیقتا همین طرح پیشنهادی  که عکس این مطلب هم هست بیانگر این نوع برنامه‌هاست. انگار یک چیزی بگوییم و بعد منتظر باشیم که « خدا بزرگ است»!!!؟؟

0 comments:

ارسال یک نظر